Do 7.000 zł mogą otrzymać wielkopolscy społecznicy na realizację swoich pomysłów. Ruszyła dziesiąta, jubileuszowa edycja konkurs mikrodotacji Wielkopolska Wiara.

W gwarze poznańskiej słowo „wiara” oznacza grupę ludzi i doskonale oddaje to charakter projektu, w który Wielkopolanie angażują się z wielkim zapałem już od 2014 r. Chcecie działać na rzecz swojej miejscowości, ale nie wiecie, skąd pozyskać środki? Boicie się konkurować z doświadczonymi w pisaniu projektów organizacjami pozarządowymi? A może chcecie sprawdzić swoją umiejętność planowania działań? Zapraszamy do udziału w dziesiątej edycji konkursu mikrodotacji, w której możecie otrzymać do 7.000 zł na realizację swoich pomysłów. Nie wymagamy wkładu własnego.

Celem działań jest włączenie mieszkańców w prace na rzecz swoich miejscowości i ich integracja. Możecie wyremontować plac zabaw, przygotować cykl międzypokoleniowych warsztatów, upiększyć teren przy boisku, zorganizować sportowe wydarzenie. Ważne, aby działania były poprzedzone rozmowami z mieszkańcami i uwzględniały ich wspólną pracę. - Dzięki konkursowi Wielkopolska Wiara kilka lat temu nabraliśmy wiatru w żagle, naładowaliśmy się pozytywną energią i wykorzystaliśmy szansę, jaką nam oferował – mówi Fundacja FreeTime. - W mini grantach jest wielka siła i moc! – zapewnia Fundacja Otwarcie.

Chcecie również spróbować swoich sił? Na zgłoszenia czekamy do 8 maja, do godz. 12.00.

Regulamin i szczegóły konkursu znajdują się tutaj: https://pisop.org.pl/wielkopolska-wiara-2024-2026-43858.


Kto może ubiegać się o środki?

  •     młode organizacje pozarządowe (maksymalnie 5-letnie, których roczny przychód nie przekroczył 50.000 zł)
  •     grupy nieformalne (co najmniej trzy osoby fizyczne, pełnoletnie)
  •     grupy nieformalne z Patronem (organizacją pozarządową, która m.in. udostępnia grupie konto bankowe)


Tak wyglądała edycja 2023: https://www.youtube.com/watch?v=pJgE0eNxY-Q

Zapraszamy na profil facebookowy po inspiracje: https://www.facebook.com/wielkopolskawiara

 

Anna Twardowska, ekspertka ds. kampanii informacyjnej